Ми працюємо по всій Україні!

Відділ продажів
Техпідтримка
Двокамерний витратомір Delta 250 CAN
5 7
  • двокамерний витратомір палива
  • швидкість потік палива – від 2 до 250 л/год
  • більше корисних даних через CAN порт
  • підтримка CAN / RS485 / RS232
  • міцний корпус і стійкий до руйнування
  • виконуємо установку і настройку по Україні

Двокамерний датчик витрати палива використовується для монтажу на нові двигуни з паливної common rail або насос-форсунка, підключається датчик контролю палива без зміни схеми паливної системи, вбудований контролер відповідає за обробку даних, витратомір має стійкість від «дурня» і «рад з інтернету». Також Ви можете ознайомитися з широким асортиментом лічильників палива

Замовити тест-драйв безкоштовно
12750 грн
Купити
Безкоштовна доставка по УкраїніБезкоштовна доставка по Україні
Безкоштовна технічна підтримка та налаштуванняБезкоштовна технічна підтримка та налаштування
Можлива установка в вашому містіМожлива установка в вашому місті
Опис
Технічні характеристики

Диференційований витратомір EUROSENSE DELTA PN 250 використовується для дизельних двигунів з Common Rail або насос-форсункою. Установка датчика витрати палива не вимагає внесення змін, обратка повертається в бак і циркулює по колу. У зимовий період застосовуючи двокамерний лічильник Eurosense DELTA 250 CAN паливо в баку підігрівається через двигун і не піддається замерзання. Цифровий диференційований витратомір здатний видавати 25 різних параметрів про свою роботу – кількість минулого пального по кожній камері, його температура, час роботи, миттєвий і загальний витрата палива, а також інші корисні дані. Звичайні імпульсні витратоміри видають тільки одні параметр – кількість витраченого палива. З розвитком систем моніторингу транспорту потрібно отримувати більше параметрів, а це доступно лише в цифрових лічильниках.

Завдяки застосуванню датчика Холла двокамерні датчики витрати палива з цифровим виходом отримали додаткову перевагу. Він не має брязкоту контактів, а це означає, що більш чітко і з мінімальною похибкою вважає кількість минулого через нього паливо. Датчик Eurosense DELTA 250 підключається до GPS трекера через CAN шину, RS-485 або через імпульсний порт. Перший спосіб підключення дає найбільшу кількість даних.

Існують інші диференційовані датчики палива, але вони мають тільки один імпульсний вихід для підключення до GPS контролеру. Крім того, вони використовують в роботі звичайний геркон, який з-за «брязкоту контактів» має більш високу похибку.

Кількість вимірюваних камер
одна на подачу палива і друга на обратку
Стартовий потік палива
0,5 л/год
Мінімальний потік палива
2 л/годину
Номінальний потік палива
125 л/год
Максимальний потік палива
250 л/год
Кількість імпульсів на літр
Сто
Вихідні інтерфейси
RS-485, CAN, імпульсний
Похибка вимірювань
+/- 2%
Напруга живлення
від 10 до 50 Вольт
Захист від переполюсовки і короткого замикання
вбудована
Робоча температура °C
від -40 до +85 С
Максимальний тиск
1,6 МПа